hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|مشارکت بیش از 100 تن در آزمون اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر

قم|مشارکت بیش از 100 تن در آزمون اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم؛ هادی سلیمی با اشاره به حضور 100 تین از امدادگران و نجاتگران در این آزمون اظهار کرد: این آزمون در محل آموزشهای توان افزایی جمعیت واقع در پایگاه امداد برگزار شد.
وی بیان کرد: امدادگران و نجاتگران با کسب نمره قبولی در بخش های مختلف این آزمون موفق به ارتقای درجه خواهند شد.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه 8 نفر از تیم واکنش سریع استان به عنوان مربیان آزمونگر این آزمون ارائه خدمت کردند گفت: این آزمون ها با نظارت نماینده سازمان امداد و نجات کشور و عوامل اجرایی برگزار شد.
سلیمی بیان کرد: ست های نجات هیدرولیک و پروماتیک، همچنین کیف های احیا و کمکهای اولیه و مانکن هایCPR و تجهیزاتی همچون خودروهای آمبولانس و نجات در این آزمون از امکانات مورد استفاده در آزمون اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قم بود.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: سنجش آمادگی جسمانی شامل؛ دوی کوپر، درازنشست، دوی 9/4 و معلق ماندن از بخش های عملی این آزمون به شمار می رود.
سلیمی خاطرنشان کرد: آزمون مهارتی شامل؛ کمکهای اولیه "بانداز و آتل بندی؛ کنترل خونریزی، حمل و انتقال مصدوم، رگ گیری و فشار خون و همچنین اسکان اضطراری با برپایی چادر و طراحی اردوگاه و کار با تجهیزات نیمه سنگین و کار با طناب کوهستان از دیگر بخش های آزمون بود
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد